HeelCup
Technologia Salming Heelcup™ tworzy tak zwaną piętę w obszarze pięty, która jest średnio twarda, anatomicznie ukształtowana i pomaga stabilizować i mocować stopę w bucie.
LMS+
Szybkie zatrzymanie bocznego ruchu stopy może spowodować skręcenie kostki. Jednostka LMS+ została zaprojektowana z nachyleniem 8%, aby maksymalnie zmniejszyć ryzyko tego urazu.
TGS 62/75™
System prowadnic skrętnych. Odległość od pięty do śródstopia (62% podeszwy) została zaprojektowana z myślą o maksymalnej stabilności i amortyzacji. Powierzchnia ta wykończona jest tzw. linią baletową, która kończy tę część stabilizującą pod kątem 75%.
ExoSkeleton
Zewnętrzny szkielet stabilizuje stopę podczas ruchów bocznych, a tym samym zmniejsza nacisk na stawy MTP. Ważne jest, aby stopa była stabilna, szczególnie w miękkich partiach stopy, gdzie podczas nagłych zmian kierunku wywierany jest duży nacisk na tę część stopy – duże prawdopodobieństwo kontuzji.
Recoil
Warstwa tłumiąca, wykonana z mieszanki materiałów, doskonale absorbuje negatywne siły przy uderzeniu, a jednocześnie doskonale wykorzystuje energię w każdym odbiciu. Recoil R™ - Recoil Reduction - technologia wspomagająca tłumienie dużych wstrząsów, które wpływają na piętę podczas nagłych zmian kierunku i przy każdym kroku.
Cushioning Foam
Z kolei w tylnej części podeszwy zastosowano specjalną piankę amortyzującą, która ma o 70% lepszy efekt amortyzujący niż powszechnie stosowana EVA.
- Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
- Jak tylko towar do nas dotrze, pieniądze zwracamy najpóźniej do 14 dni.
- Towary muszą być w oryginalnym stanie, nienoszone i w oryginalnym opakowaniu z oryginalnymi metkami.
- W przypadku, gdy Klient nie zwróci towaru w stanie pierwotnym, Sprzedawca ma prawo do zmniejszenia zwracanej kwoty zgodnie z regulaminem.
- Wysyłka jest bezpłatna.
- UWAGA! Prosimy nie sugerować się potwierdzeniem od firmy InPost dotyczącym dostarczenia paczki do Mailstep. InPost nie rejestruje podróży przesyłki w Czechach, gdzie znajduje się nasz magazyn. Prosimy cierpliwie oczekiwać na wiadomość e-mail z naszego magazynu.
- Wymiana towaru nie jest możliwa. Jeśli potrzebujesz inny rozmiar lub kolor, złóż nowe zamówienie.
- Jeśli towary dotarły uszkodzone musisz poinformować nasz zespół obsługi klienta w ciągu 24 godzin telefonicznie lub e-mailem.