Mamy nową stronę internetową! A z Nią wiele nowych korzyści dla Was! Zobacz więcej

Jak zwrócić towar

Wysłanie przesyłki kurierem lub pocztą na adres:

Packeta
ID 99389678
Mostowa 4
43–400 Cieszyn

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa klient

  • Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
  • Towary muszą być w oryginalnym stanie, nienoszone i w oryginalnym opakowaniu z oryginalnymi metkami.
  • Klient płaci opłatę za wysyłkę.
  • Koszt zwrotu zwrócony przez PayPal. Aby skorzystać z tej promocji, należy aktywować tę usługę przed opłaceniem zamówienia za pośrednictwem systemu PayPal. Nie będziesz mógł tego zrobić z mocą wsteczną. Prosimy o uważne zapoznanie się z Warunkami korzystania z tej usługi przed przystąpieniem do jej aktywacji: top4.link/paypal-com
  • Wymiana towaru nie jest możliwa. Jeśli potrzebujesz innego rozmiaru lub koloru, złóż nowe zamówienie.
  • Jeśli towary dotarły uszkodzone lub używane, musisz poinformować nasz zespół obsługi klienta w ciągu 24 godzin telefonicznie lub e-mailem.

Krok 1

Wypełnij formularz, który otrzymałeś z towarem.

Krok 2

Formularz wraz z nieużywanym towarem (materiał tekstylny z oryginalną metką) umieść w oryginalnym opakowaniu/pudełku. Nie opisuj ani nie przyklejaj oryginalnego pudełka.

Krok 3

Możesz wysłać paczkę pocztą/kurierem (na własny koszt, nie wysyłaj za pobraniem)
Osobiste przekazanie w magazynie w Horní Počernice nie jest możliwe.

Krok 4

Jak tylko towar do nas dotrze, otrzymasz e-mail z prośbą o podanie numeru konta (jeśli zapłaciłeś kartą, zwrócimy go na kartę).
W ciągu 14 dni zwrócimy Ci pieniądze.